lørdag 11. januar 2014

Oransj

Endelig kom det snø…
men det var rett etter at denne ble ferdig.


Jeg var på scrappetreff på torsdag, og fikk prøvd ei skisse til inspirasjon. Det var kjempevanskelig. Og jeg måtte nesten begynne helt på nytt… 
Men reddet meg inn i siste liten. Etter at jeg kom hjem fikk jeg også klokka på, og da begynte den å ligne noe. Etter at jeg tok bildet ble skyene blå…. Slikt skjer.

Historien jeg har skrevet handler rett og slett om været i 2013. Den tidlige våren, den flotte sommeren, varme høsten, og snøen som aldri kom……
Bildet er fra stuevinduet og dette er lerketreet vårt. Nydelige farger iallefall. 

Tapen har jeg stjelt av Ellen Karin, og de oransje dottene er fra Papirdesign. Hjerter og tre og skyer fra Studio Calico, mesh og stempler og ting og tang...

Og skissa var fra SKISSEDILLA, så da må den vel leveres også da???
Bli med du også!!!



Med denne LOen vil jeg delta i Thats just so cute: She`s so cute 40.
Det er utrolig lenge siden jeg var med i konkurranser, så dette er spennende.
Jeg skulle bruke noe gult, og med Soloflaska på bildet hadde jeg ikke noe valg, selv om jeg hater gult. Må innrømme at det er en enkel kontrastfarge, og at jeg faktisk har mye gult i arkivet….
Jeg har også tre dies/punch (stjerne, tab og pil). Her er det mange strukturdetaljer med tre/fire ulike sjablonger, sifferstempel, kamrastempel, filmstripe… Ja litt av hvert.


mvh

8 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Takk for sist Wenche. Synes du klarte skissa fint jeg. LO'en ble flott, og jeg misunner dere lerketreet deres. Kanskje jeg må gjøre alvor av å skaffe meg et i hagen selv.
Og BursdagsLO'en ble smashing. Gult er kult altså - ingen tvil om det. Tøff kontrast til svart og hvitt.

Siv Anne sa...

Så flotte layouter.
Likte begge to veldig godt. Var bare supert med de gule detaljene

Maya sa...

Kjempe flott LO med bruk av gult! Stilige detaljer! Takk for at du er med og ta utfordringen til Gro hos That's just so cute!

GryA sa...

To flotte Lo`er! Tusen takk for at du deltar hos TJSC!

Yasmin sa...

Kjempe flott side du har laget her! Takk for at du deltar hos oss på Skissedilla! :)

Mette sa...

Så fin! Gillar färgerna massor!

Scarlett sa...

Oh I love your page Wenche!! The colors are so rich and gorgeous - some of my favs - as are clouds and trees :) Your journaling is also a really fabulous addition to the design. So happy you joined in this week at Skissedilla. :) Scarlett

Asil sa...

Herlige høstfarger og -elementer du har brukt!
Takk for at du deltar!
Asil@Skissedilla :)