torsdag 26. desember 2013

Lykke er: gode venner!


Lykken er å ha gode venner!
Nydelige bilder fra bryllupet i Lofoten i sommer. Sjekk den himmelen bak!!!
Jeg fikk denne "LYKKE" (papirdesign) fra Gro i julepakken, og klarte ikke å vente mer enn en dag før jeg fikk brukt den. Arket fikk jeg i adventskalenderen fra scrappevennene mine.

Jeg har brukt litt oransj distress og malt utoverarket, stemplet litt og tørsket. Jeg har også sprutet litt glimmermist over arket. Litt masking med doilien og distress paint i bakgrunnen. Klokka var på stempelplata jeg fikk fra Gro, nydelig!! Litt washitape; grønn, oransje stjerner og brunt treverk. Treknapper fra Prima og  dotter fra Papirdesign. Bildet har jeg montert på 3dputer fra Papirdesign. Jeg har i tillegg brukt noen 3dputer til å løfte opp hjørnene av papirbitene/tagsene jeg har brukt.

I dag skal jeg scrappe litt mer.....
Nyter dagene

Ingen kommentarer: