søndag 17. november 2013

Tid for julekortbilde


Dette er gamle bilder.
Ser at Eivind ikke er særlig stor.
Det som er morsomt er at dette er første gang vi prøvde å ta bilde til julekort med selvutløser. Det var en morsom opplevelse, og jeg ser at her er årsaken til at jeg scrapper. Slike bilder forteller noe annet i julekortet, enn når jeg scrapper det og forteller hvordan det egentlig var.

I tillegg er jeg fornøyd med at jeg tør å skrive historien på LOene. Det er god dokumentasjon til neste generasjon.

Det ser ut som det blir scrappet mer i kveld.

Ha en fin søndag!
mvh

1 kommentar:

Ellen Karin sa...

Gode minner Wenche! Og så liten og grom Eivind var.
Vi har faktisk tatt bilder til julekortene i dag vi. :) Har ikke fått dem over på PC'n ennå, så det gjenstår å se hvor bra det blir. ;)