torsdag 14. november 2013

Scrappetreff etter høstferien


Selv med vannlekkasje i kjelleren og dårlig med sengeplasser, ble det likevel scrappetreff her i huset rett etter høstferien. Flotte damer som kommer langveis fra med hullmaskin og lamineringsmaskin, hermetikkbokser og gaveesker i kofferten. Her ble det produsert mye, - og og vi lo mye.

Her er noe av det som ble lagd.

Og mer skal komme.

Det er bare at jeg ikke har tatt ordentlige bilder av det ennå.

Men denne LOen hadde jeg tenkt å konkurrere med, så den ble fotografert ordentlig ( i sterkt sollys og litt sjeivt i solveggen...)
Jeg digger disse stjernene vet du....
Og dette bildet var jo litt kult.


Så fint at noen kommenterer! Det setter jeg pris på.
Jeg ble faktisk så inspirert av "Scrappegal" at nå har jeg oppdatert bloggen, og nå går jeg og scrapper litt!

Ha ei fin helg!


1 kommentar:

Ellen Karin sa...

Den venninnegjengen din er herlig! Så fint at dere har det så moro sammen. Og det er vel kanskje når alt står på hodet og er litt tungt og trist at man trenger et slikt lyspunkt. Dere har fått laget masse fint ser jeg, og LO'en av Maja var kjempefin. Herlig jente den frøkna der, som ser ut til å være veldig fotogen. :)